woensdag 17 september 2014

I'm back

Hey beste lezers,

Ik weet het, ik ben laaaang weg geweest maar nu ben ik terug met een aantal nieuwe verhaaltjes.

Ten eerste: weet je dat het secundair onderwijs een HELE aanpassing is???
Ik bedoel maar, het is, ja, ANDERS!!!
Nieuwe vakken, nieuwe leerkrachten,maar het ergste...
EEN NIEUWE KLAS!!!
Onze klas is wel leuk en tof enzo, maar onze vorige klas was de leukste EVER!
Zo bestaan er echt geen twee.

En dan nu iets anders.

Dus ja...
Ten tweede: Vroeger (toen ik nog een beetje jonger was) was ik HEEL goed bevriend met drie andere meisjes.
En twee daarvan (die ik al het langste kenden) waren BESTE VRIENDEN of ja BFF's.
MAAR (ja er is altijd een MAAR in het spel) de ruzies die zij maakte waren ook de ergste.
Dus daarom besloot ik dat ik NOOIT VAN MIJN LEVEN een BESTE VRIEND of BFF wou.
En ra ra ra... Ik heb er een en ik wist het zelf niet in het begin, nee, ik heb het van een andere vriendin moeten horen.
Dus ja, en dan nog iets.
De ruzies die zo erg waren, haha echt GEWELDIG.
Er heeft hier 2 minuten geleden een sms-ruzie zich afgespeeld.
Nu is het wel weer oké maar daarjuist was het niet bepaald LOLlig of leuk of ja, die dingen.
Ach ja, dat hoort erbij zeker? Of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten