vrijdag 7 november 2014

Speciale dag!!! Niet dan??

De tijd is eindelijk aangekomen voor de vraag die iedereen zich stelt te beantwoorden.
Namelijk deze: "Oké, wat weten wij nog niet over haar, ik bedoel, een blog is voor heel uw leven op te zetten, Niet???"
Wel, ik ga al 1 ding zeggen: heel mijn leven gaat er niet op komen te staan!
Dat je dat al weet!
Maar wel dit:...

In een aantal berichten geleden staat er zo af en toe iets geschreven over een jongen.
(soms staat er ook iets bij dat ik van hem moest schrijven)
Maar in ieder geval hoop ik voor hem dan 1 (of misschien 2) van die berichten verleden tijd is want...
(en nu komt het)

Ik ben (nog maar sinds kort(ongeveer een 3 tal weken)) samen met die jongen.
En ja je leest het goed hoor!!!
Dus als je nog is zo is de vorige berichten leest denk er dan maar bij: "Verleden tijd!"
(allee dat hoop ik toch voor hem anders gaat dit niet lang stand houden)
Dus nu weten jullie het!
Ik weet het, al de mensen die dit al wisten, sorry maar het was dit dat ik wel wou zeggen (omdat ik niets anders vond)
En al de mensen die het nog niet wisten, die hebben dan geluk!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten