zaterdag 14 maart 2015

Revenge

Hoi allemaal!!!

Eerst en vooral wil ik even zeggen dat al de datums waarop ik iets ging posten, dat ik het bijna altijd vergeten ben en het spijt me heel erg maar ik heb het nogal druk met school en tegenwoordig ben ik ook een crisis-manager (iemand die de problemen van haar vrienden oplost) geworden. Momenteel ben ik weer met een probleem bezig. Het is nog niet helemaal opgelost maar het gaat toch al een beetje beter!

Dan even iets anders.
Ik ben met een website begonnen!!! Het is zo een soort van dagboek dat rond de sims draait.
Alle info erover en de delen zelf staat allemaal op de startpagina van de website.
Hier is de link: Simie Storie
(ik weet dat de naam op niets trekt maar dat is niet mijn sterkste punt)

En van waar nu de naam van dit bericht???
Wel, in het vorige bericht staat er zo iets over dat meisje hé? Laten we zeggen dat ze in haar eigen val geraakt is en al die irriterende dingen doet ze nu niet meer omdat ze de steek van haar leven meegemaakt heeft!!!
En voor mij was dat echt 1 van de beste dagen uit deze maand ooit!!!

Zo, ik denk dat dit alles was tot nu toe:
En zeker de website checken hé iedereen!

Tot de volgende keer!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten