vrijdag 14 november 2014

Speciallekes

Hey iedereen,

Vandaag had een vriendin van mij iets op Facebook gezet waardoor ik op een idee kwam voor een nieuw bericht voor jullie.
Ze zei dat je mensen moest taggen die je nooit kwijt wilt of zoiets.
Dus omdat dat er daar teveel zijn ga ik het hier zo een beetje allemaal verwoorden.
En als iemand ziet dat het over hem/haar gaat zeg het dan maar!

Eerst een paar jongens uit mijn klas. Soms gaan ze wel wat te ver maar zonder hen zou het maar saai zijn!!!

En altijd tijdens de pauze zitten we met zo een "vriendengroepje", dus daar zijn ook een paar mensen bij waar ik wel iets over wil zeggen.
Eerst (weeral) iemand waar ik nogal HEEL soms (ok ja sorry vaak) wel een grapje over maar, maar ALS ik mij dan eens in kan houden (en hij ook, oké weeral grapje sorryyy ;-) ) vind ik hem best wel leuk enzo.
Dan die zijn identieke broer, die wel een beetje gekker is, maar dat is juist zo leuk!
Dan nog iemand die mij echt altijd steunt en wie ik ook altijd zou steunen (p.s. ze is ook een jaar jonger).  
Dan nog een paar mega leuke en gekke meisjes die hoe dan ook mij bijna altijd kunnen doen lachen met hun gekke bekken enz. P.S. DIT IS GOED BEDOELT NEEM DIT NIET VERKEERT OP!!! (sorry maar ik ben niet goed in dingen uitleggen)
Dan nog een meisje die ECHT G-E-W-E-L-D-I-G kan zingen!!! Ze is ook mega leuk en grappig en ja die dingen, ow en ze geeft graag namen aan flesjes Coca Cola of Ice-Tea!
Dan nog iemand die bij mij op de dansles zit en blijkbaar goed kan zwemmen ;-) ;-P ! Ook zei is wel gek maar ook op de goeie manier ;-) !

Dan nog een meisje die ik echt niet wil kwijt geraken maar waar ik nu al goed mee bezig ben.
Dus als je dit ziet, ECHT SORRYY dat ik vandaag boos op je was maar ja, het is allemaal zo raar en je bent mega mooi en leuk en lief en je kan (ook) mega goed zingen!!!

Dan nog een meisje die ik echt ALTIJD kan vertrouwen en die al mijn geheimen weet (ja toch de meeste) en ook een detail: die houdt echt van P!nk!! Ze heeft al mega veel voor mij gedaan dus ja, echt BEDANKT!!!

En om heel dit verhaal een beetje af te sluiten, is er ook nog een jongen die ik ECHT NOOIT MEER WIL VERLIEZEN ik bedoel beste vrienden( of meer ;-) )  laten elkaar hopelijk nooit in de steek. Wat eigenlijk een paar jaar met mensen kan doen is niet normaal. Dus als gij dit ziet denk er dan maar bij dat ik echt alles tegen u zou zeggen en voor u doen (als het maar niet te ver gaat)!


Dus dat was het dan!
Als je merkt dat je er niet tussen staat, echt sorry dan maar... ja... gewoon sorry zeg dan maar bij de reacties en dan zet ik er wel een nieuw bericht op!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten