zaterdag 14 maart 2015

Ooit...

Hey iedereen!
Heb je ooit al zo iemand gekend die op 1 van de slechtste dagen uit heel uw leven er nog een schepje bovenop moest doen? Wel, als je dat al eens overkomen is, troost u want je bent niet de enige!!!
Ik ken iemand die ik mijn "vriendin" noemde, ooit! Soms vind ik ze echt mega leuk en grappig, maar gisteren is ze echt te ver gegaan!!! Daarnet was zei weer lief en een minuutje daar achter was ze mij weer aan het nazeggen (en nu sorry voor mijn woorden) maar met een truttenstem, begrijp je? Ze zit ook naast mij in de klas en daar deed ze net hetzelfde. Ik heb daarom dan maar een bericht naar onze klasleerkracht gestuurt en ze zei dat ze een paar mensen ging veranderen van plaats en dat ze dus ook met mij rekening zou houden. YEEEYYY!!!
Er is een liedje waar ik veel van hou dat nu wel bij morgen zou kunnen passen. Gisteren moest ik er nog om wenen omdat het een echte rotdag was maar nu past het perfect! (Het liedje heet Greatest Day moest je het eens willen beluisteren of het clipje er ineens bij hier is de link:

Tot de volgende keer iedereen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten