maandag 30 maart 2015

Ooit al eens meegemaakt?

Hey iedereen,
Ik weet dat het nu nogal laat is om ineens een bericht te posten ma veel van jullie zullen het toch pas in de ochtend of een paar dagen later zien.
Is het al eens iemand overkomen dat opeens heel uw wereld instort?? Zo ja, wat doe je eraan? Vorig jaar had ik zo een moment dat dit jaar door iemand anders zijn problemen terugkomt. Die persoon zou echt heel graag hebben dat ik hem help maar ik heb daar de moed en de kracht niet voor om dat te doen. Alleen... die persoon ( vriend van mij, heel belangrijk om het verhaal duidelijker te maken) kan het gewoon niet begrijpen dat ik hem niet kan helpen en hij wil dat gewoon niet verstaan.
Ik moest dit even kwijt en als er iemand een manier weet om hem dat echt 100% duidelijk te maken, laat het dan alsjeblieft weten. Stuur een mailtje of reageer, het maakt mij echt niet uit maar er moet een manier zijn. Vandaar dat ik dacht om even hulp te gaan vragen aan... jullie he!
Als je iets weet, laat het me dan weten.
Alvast thanx en bye!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten