vrijdag 29 mei 2015

Weer lang geleden en veel gebeurt!

Hey iedereen!

Omdat ik maanden niets geschreven heb zal ik er nu iets heel lang van proberen te maken!
Dus om te beginnen wil ik zeggen dat het tussen mij en mijn vriend al een stuk beter gaat (op een forum heb ik om wat raad gevraagd en en paar mensen hebben mij echt goed geholpen). En ik heb voor mijzelf ook wat afleiding gevonden... Namelijk ik ben ook op iemand... eigenlijk 2 personen! De ene ken ik al heel lang en is een hele goede vriend van mij! En die heeft gewoon iets speciaals dat kan je gewoon niet uitleggen! Raar maar leuk! Ik heb hem dat dan ook verteld en die vindt dat helemaal niet erg of zoiets. En we zijn nog even goede vrienden! Dan is er nog iemand en die is een jaar ouder dan mij (de vorige ook maar die zit in hetzelfde jaar). En ik ken hem van een soort muziek-atelier dat er elke vrijdag middag bij ons op school is. En voor de Strafste School moesten we zo ergens blijven wachten omdat die jury veel te laat was (ongeveer een uur) en ja een uur doet veel! Dan heeft een maand later of zoiets mijn vriendin mij overtuigt om het aan hem te zeggen... Dus ja ik heb hem dat gezegd (via chat dan wel :-P ) en hij vond dat helemaal niet erg en ik chat daar nu ook wel vaak mee maar ik vind dat wel echt lief van hem! Ik weet eigenlijk niet op wie ik het meeste ben... misschien de tweede? Ach ja dit is zo een beetje mijn leven op dit moment en het is best wel tof!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten